Wycieczka szlakiem „Wędrówek Świętego Jana Pawła II”

W dniu od 18-19 maja 2023r. odbyła się wycieczka szlakiem Jana Pawła II do Klasztoru na Wigrach i Studziennicznej.

Pierwszego dnia po przyjeździe najpierw po rozlokowaniu się w pięknym hotelu (Dom Królewski i Dom Kanclerski) rozpoczęły się warsztaty kulinarne. Uczniowie pod kierunkiem mistrza pizzy, przygotowały pyszne dania, które później po upieczeniu razem skonsumowały. Wieczór był piękny, w cudownym miejscu, zachód słońca nad Wigrami, zabawy i tańce na dużym pomości nad wodą.

Szczególny popis w Tańcu Towarzyskim – walcu angielskim dał – Genia – Mistrz Ukrainy, a nasz uczeń.

Następnego dnia po pysznym śniadaniu udaliśmy się na zwiedzanie klasztoru, a szczególnie apartamentów, w których odpoczywał Św. Jan Paweł II w 1999r. podczas pielgrzymki do Polski.

Wigry to miejsce szczególne, bo przecież w Polsce jest mnóstwo miejsc ciekawych, ale Papież wybrał właśnie Wigry. I my też tu byliśmy.

Na zakończenie wycieczki odwiedziliśmy Muzeum Wigierskiego Parku Narodowego, a później po 2 godzinach delektowaliśmy smakołyki w barze MC Donalda w Augustowie.

Po szczęśliwej podróży powrotnej byliśmy w szkole ok 17.30, gdzie czekali na nas z utęsknieniem rodzice.

Piękno i duch Wigier zostanie na zawsze w naszych sercach.